SPAR Polska podsumował pierwsze półrocze 2018 roku. W porównaniu do analogicznego okresu minionego roku jego obroty wzrosły o ponad 67 mln złotych co oznacza wzrost o około 15 proc.

Tak dobry wynik sieć odnotowała dzięki zwiększeniu średniego koszyka zakupowego, a także zwiększeniu efektywności, przejawiającemu się wzrostem obrotów na metr kwadratowy powierzchni sklepów – informują przedstawiciele Spar Polska.

Spar w dalszym ciągu największy nacisk kłaść będzie głównie na rozwój segmentów, które w ostatnich latach wykazują największą dynamikę wzrostu, czyli mniejsze supermarkety oraz sklepy typu convenience, zapewniające klientom wygodę i szybkość zakupów.

Przedstawiciele sieci zapowiadają także kontynuację strategii – „Moja okolica, mój SPAR”, zakładającą współpracę opartą na partnerstwie ogólnopolskich oraz lokalnych przedsiębiorców.

SPAR jest jedną z największych na świecie franczyzową siecią sprzedaży detalicznej. Sklepy sieci funkcjonują w 48 krajach, na 4 kontynentach. Ponad 13 tysięcy punktów obsługuje każdego dnia 12 milionów klientów. SPAR Polska jest obecny na rynku krajowym od 1996 roku, a od 2010 roku należy do Grupy Kapitałowej Bać-Pol.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *