Napoje alkoholowe w puszkach odnotowują znaczny wzrost na rynku brytyjskim – tak wynika z najnowszych badań Nielsen ujawnionych przez Can Makers na gazowanych napojach bezalkoholowych (CSD), piwem rzemieślniczym i cydrem smakowym, które okazały się głównym motorem ostatnich wzrostów popularności.
Według badań przeprowadzonych przez Nielsen, CDPW nadal stanowią największy rynek puszek na napoje, wzrastając o +5 procent jednostek (MAT do czerwca 2017 r.).
Zmiana postrzegania konsumenckiego wokół napoju który może być produktem premium mają wpływ na wzrost, a także ogólne doświadczenie jakie zapewnia co wpisuje się w dzisiejszy styl życia.
Wraz z rosnącym zainteresowaniem i troską o wpływ opakowania na środowisko konsumenci chcą wiedzieć, co stanie się z opakowaniem po spożyciu. Puszki z napojami są nie tylko „nadające się do recyklingu” (co jest coraz bardziej świadome dla konsumentów), ale również są już wysoko przetworzone. W Wielkiej Brytanii 72 procent wszystkich aluminiowych puszek zostało ponownie przetworzonych na inne produkty w 2017 roku.
Marcel Arsand, prezes firmy Can Makers, mówi: „Puszki to doskonały wybór dla marek napojów, sprzedawców detalicznych i konsumentów. Spodziewamy się, że nadal będziemy obserwować większe zainteresowanie formatem puszek do napojów po tym, jak zobaczyliśmy sukcesy piwa rzemieślniczego w puszkach. Puszki są nie tylko wygodne i łatwe do schłodzenia, ale także nieskończenie nadają się do recyklingu. Oznacza to, że konsumenci mogą delektować się ulubionym napojem w opakowaniu”

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *