Mondelēz International poczyniła znaczne postępy w zakresie programu Impact for Growth, mającego na celu popchnięcie firmy do postępu w zakresie zrównoważonego rozwoju, zdrowia i bezpieczeństwa do 2020 roku.

Opublikowane w 2017 r. sprawozdanie pokazuje postępy w zakresie zrównoważonych celów w zakresie rolnictwa a także globalną ekspansję zdrowego stylu życia i programów żywieniowych w zagrożonych społecznościach.

Prezes i dyrektor generalny Dirk Van de Put powiedział, że pozytywny wpływ na planetę i społeczność stanowi rdzeń biznesu.

„Dzisiaj produkujemy przekąski bardziej zrównoważone, przy mniejszym zużyciu energii, wody i odpadów; i pozyskiwanie naszych kluczowych składników w sposób, który ogranicza wylesianie w naszym łańcuchu dostaw. Umacniamy rolników i inwestujemy w programy społeczne, które pomagają poprawić samopoczucie dzieci i ich rodzin „- powiedział.

Globalny gigant FMCG skupił się na czterech kluczowych obszarach, aby uzyskać pozytywny wpływ na ludzi i naszą planetę: zrównoważony rozwój, zdrowe przekąski, społeczność i bezpieczeństwo. W każdym obszarze firma ma konkretne cele, które stara się osiągnąć.

Firma cukiernicza obniżyła emisję CO2 o 10%, zużycie wody o 25% i wyeliminowała ponad 50 ton opakowań.

Sód został zredukowany o 1,4 procent w całej gamie przekąsek.

Mondelēz przeznaczył ponad 45 milionów dolarów na partnerstwa środowiskowe zdrowego stylu życia w 18 krajach, aby zwiększyć wiedzę żywieniową dzieci i umożliwić im aktywność fizyczną oraz dostęp do świeżych owoców i warzyw.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *