Gigant w branży cukierniczej Nestlé uzyskał prawa do sprzedaży kawowych produktów Starbucks Consumer Packaged Goods i Foodservice poza kawiarniami.

Najnowsza umowa obejmuje pakowane produkty kawowe, takie jak Starbucks, kawa Kawa w stylu Seattle, TeavanaTM / MC, kawa Starbucks VIA Instant, kawa Torrefazione Italia i kapsułki K-Cup.

„Ta współpraca pokazuje nasz program rozwoju w działaniu, dając Nestlé niezrównaną pozycję w branży kawowej z pełnym zestawem innowacyjnych marek. Dzięki Starbucks, Nescafé i Nespresso łączymy najbardziej znane marki kawy na świecie – powiedział Mark Schneider, prezes Nestlé w oświadczeniu. „Wyjątkowa współpraca między dwoma zespołami zaowocowała szybkim ukończeniem tej umowy, co utoruje drogę do zdobycia dalszych możliwości rozwoju.”

Ostatni ruch z giganta FMCG wzmacnia branżę kawową w sektorze północnoamerykańskim i ekspansję Starbucks w branży spożywczej i gastronomicznej na arenie międzynarodowej. CNBC poinformowało w maju, że szwajcarski gigant żywnościowy zapłaci kawowemu biznesowi 7,15 miliarda dolarów w gotówce za prawa do sprzedaży produktów z kawą na całym świecie.

„Ten globalny sojusz kawowy z Nestlé jest ważnym krokiem milowym w rozwoju Starbucks” – powiedział Kevin Johnson, prezes i dyrektor generalny Starbucks. „Połączenie czołowego światowego sprzedawcy kawy, największej na świecie firmy zajmującej się żywnością i napojami, oraz największej i najszybciej rozwijającej się bazy zainstalowanych w domu i jednorazowych ekspresów do kawy pomaga nam wzmacniać markę Starbucks na całym świecie, zapewniając jednocześnie tworzenie wartości dla naszych akcjonariuszy. „

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *