Według nowych badań przewiduje się, że światowy rynek artykułów żywnościowych osiągnie wartość 15,78 miliarda USD do 2023 roku, przy czym przewiduje się dominację segmentu czekolady.

Wtrącenia są dodatkowymi składnikami dodawanymi do żywności w celu poprawienia estetyki oraz właściwości organoleptycznych i sensorycznych produktów spożywczych, co powoduje zwiększenie atrakcyjności.

Szacuje się, że w 2018 r. Segment czekolady będzie miał największy udział w rynku spożywczym. Czekolada jest jednym z najbardziej preferowanych i popularnych smaków wśród konsumentów na całym świecie i jest głównym czynnikiem, który ma przyczynić się do znacznego spożycia wtrąceń czekoladowych w przemyśle spożywczym. Zastosowanie inkluzji czekoladowych dodaje połysku i poprawia smak produktów, a także wzmacnia inne właściwości organoleptyczne. Jest to popularne włączenie do zastosowań spożywczych, takich jak słodycze, lody, piekarnie, nabiał, napoje, mrożone desery i produkty zbożowe.

Szacuje się, że produkty zbożowe, przekąski i batoniki stanowią główne zastosowanie, w którym najczęściej stosuje się inkluzje do żywności. Zużycie różnego rodzaju wtrąceń do żywności w tym zgłoszeniu jest w dużej mierze przypisane wielu zaletom, które te wtrącenia dodają do produktów w tej kategorii, takich jak dodanie wymaganych smaków (owoców, czekolady, karmelu i orzecha), zwiększenie wyglądu produktu w warunki koloru i widoczności oraz dostarczanie wymaganych tekstur do produktów. Ponadto zastosowanie inkluzji podniosło wartość produktu, zarówno pod względem aspektów żywieniowych, jak i wymagań konsumentów, które napędzają stosowanie w tym segmencie inkluzji spożywczych.

Przewiduje się, że region Azji i Pacyfiku będzie najszybciej rosnącym rynkiem inkluzji żywnościowych w ciągu następnych pięciu lat, ze względu na wzrost ogólnego wzrostu gospodarczego, przy zróżnicowanym poziomie dochodów, technologii i zapotrzebowaniu ze strony konsumentów końcowych, co prowadzi do zwiększenia możliwości na przyszłość. Głównymi krajami, które znacząco przyczyniają się do rozwoju rynku w tym regionie, są Chiny, Japonia oraz Australia i Nowa Zelandia. Chiny zawsze były ogromną bazą konsumentów dla produktów żywnościowych, ze względu na dużą liczbę mieszkańców. Rosnąca siła nabywcza konsumentów, spowodowana rozwojem gospodarczym w Chinach i wpływem kultury zachodniej na chińską miejską klasę średnią, doprowadziła do wzrostu popytu na wysokiej jakości produkty spożywcze o wysokiej jakości.

W tym regionie oczekuje się, że kraje takie jak Chiny i Japonia będą miały znaczący udział w rynku. Przewiduje się, że Indie będą jednym z najszybciej rozwijających się rynków inkluzji żywnościowych w regionie Azji i Pacyfiku.

źródło : MarketsandMarkets

Globus Wine wkracza do Polski
Na Polski rynek win wszedł nowy gracz – duński Globus Wine, który specjalizuje się w imporcie i dystrybucji win z Włoch, Chile, USA, Australii, Nowej Zelandii oraz RPA. W marcu
Czytaj więcej
NVIDIA Corporation Elon Musk at GTC 2015
Nowy projekt Elona Muska! Jest nim…. tequila
Elon Musk tworzy kolejny produkt, ale tym razem wychodzi zza koła i wchodzi w biznes alkoholowy z Teslaquilą. Jego firma zajmująca się samochodami elektrycznymi złożyła wniosek o znak towarowy, który
Czytaj więcej

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *